Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje

 

Jeśli zmienisz zdanie, wszystkie produkty można zwrócić w ciągu 14 dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia.

Powiadom nas o bezproblemowym procesie zwrotu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@snoopy-sklep.pl

Akceptujemy zwroty towaru w momencie gdy przesyłka spełnia następujące warunki:

  • w przypadku produktów z plombą producenta, musi zostać na swoim miejscu nie naruszona
  • Przedmiot musi być oryginalnie zapakowany bez uszkodzeń - nie używany.

Aby zwrócić produkt, musisz najpierw skontaktować się z nami, a my wyślemy Ci opłaconą z góry etykietę wysyłkową. Nie odsyłaj przedmiotów bez uprzedniego skontaktowania się z nami.

 Adres zwrotny to KermitClouds 13 High Birch Court,
79 Park Road, New Barnet, Barnet, EN4 9QG, ENGLAND.

Zwroty muszą zostać wysłane w ciągu 14 dni od otrzymania instrukcji i etykiety zwrotnej.

 

Zasady zwrotu towaru uszkodzonego bądź innego niż zamawiany.

Jeśli zauważysz, że produkty w zamówieniu są uszkodzone, nieprawidłowe lub niesprawne, skontaktuj się z nami bezpośrednio na adres sklep@snoopy-sklep.pl

W powyższym przypadku będziesz mieć 14 dni na zwrot tych produktów i otrzymanie zwrotu pieniędzy lub wymiany. Okres ten rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu zamówienia.

Dotyczy to również produktów, które ulegną uszkodzeniu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Wszystkie koszta zwrotu towaru pokrywa sklep, nie musisz się o nic martwić nie poniesiesz dodatkowych kosztów.

 

Zwrot Towaru

Skontaktuj się z nami przez e-mail na adres sklep@snoopy-sklep.pl i podaj powód zwrotu, a my wyślemy etykietę zwrotną kurierską zgodnie z powodem zwrotu. Na etykiecie zwrotnej zostaną opłacone koszty wysyłki.

Zapakuj przedmiot starannie i ostrożnie i wyślij przedmiot.


Instrukcje pakowania:
1. Bezpiecznie zapakuj przedmioty do pudełka.
2. Umieścić etykietę wysyłkową prosto na stronie adresowej paczki, zakrywając poprzedni adres dostawy i kod kreskowy bez nakładania się na sąsiednie strony.
3. Użyj podanego adresu i umieść odpowiednią kwotę opłaty pocztowej.
4. Wyślij paczkę z najbliższego urzędu pocztowego lub wybranej firmy przewozowej.
Jeśli nie otrzymałeś etykiety zwrotnej, wyślij e-mail na adres sklep@snoopy-sklep.pl
Starannie zapakuj przedmiot i wyślij go.

Anulacja Zamówienia

Masz 24 godziny przed wysłaniem produktów, aby anulować zamówienie.

Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, postępuj zgodnie z zasadami zwrotu podanymi powyżej, które odpowiadają przyczynie zwrot

 

Zaginiona Paczka

Jeżeli termin dostawy został przekroczony min 7 dni roboczych, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@snoopy-sklep.pl i daj nam co najmniej 5 dni na zbadanie aktualnego miejsca przesyłki. Jeśli nie będziemy mogli śledzić Twojej przesyłki po 5 dniach przesyłka zostanie uznana za zagubioną i będziesz mieć prawo do pełnego zwrotu pieniędzy lub wyślemy następną paczkę na nasz koszt.

 

 

Czas zwrotu środków

Zwrot zostanie zainicjowany po otrzymaniu produktu z powrotem w naszym magazynie i sprawdzeniu przez nasz zespół. Po zatwierdzeniu zwrot pieniędzy może zająć 5-14 dni roboczych. Zwroty będą dokonywane w oryginalnej metodzie płatności.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl